منتديات اسود مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شاطر | 

كلمات اغانى يارب تعجبكم

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد ميدو
عضو جديد
عضو جديد

كلمات اغانى يارب تعجبكم Vide
مُساهمةموضوع: كلمات اغانى يارب تعجبكم   كلمات اغانى يارب تعجبكم I_icon_minitimeالخميس يناير 07, 2010 12:37 pm

اول واحدة .
اخر كلام هقولة ليكى انا قلبى مل موحايلة فيكى هتبعينى راح ابيعك تشترينى هشتريكى موش راح اقبل تجرحينى او هتيجى تههدينى لو هتوفى هوفى اكتر لو تخونى هتخسرينى يعنى لو فكرتى تمشى اوعى تنسى وترجعيلى قلبى اللى فاكرة بعدك عنه يموتو موش راح يموت جرحك دة حاجة سهله وزى غيرة مافات يفوت قلبى اللى فاكرة بعدك عنه يموتو موش راح يموت جرحك دة حاجة سهلة وزى غيرة مافات يفوت حبك هعتبرة ماضى وكلها كام يوم وهنساه بس قلبك لو فاكرنى هسمحة لاكن قوليلة ينساه قوليلو ينسااااااه...........

تانى واحدة ..
ايام من حياتى على الفاضى ضيعتها كنت صفحة فى حياتى دلؤقتى قفلتها كان قلبى فى حبة ليك قرب يضيع نفسة وبدل مايكمل بيك احلامة جوايا بتفوق.. لية خدو من حبك ليا غير جرح بيموت فيا جتلك انا خد باديك جيت انت بخسارة عليا ..انا لية وازاى امنك على نفسى كل دة ومخدش بالى انك حد بوشين كدة انا لما مشيت وراك كونت مغمض عنيا سبت مشاعرى لهواك ومشاعرى ضلو بيااا اية خدو من حبك ليا غير جرح بيموت فيا جيتلك انا خد باديك جيت انت بخسارة عليا
mr@hussen
مالك المنتدى
مالك المنتدى
mr@hussen

مزاجك : كلمات اغانى يارب تعجبكم 13a10
الجنسيه ـ : مصر

الابراج : الجدي

مزاجك : كلمات اغانى يارب تعجبكم 13a10

كلمات اغانى يارب تعجبكم Vide
مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغانى يارب تعجبكم   كلمات اغانى يارب تعجبكم I_icon_minitimeالخميس يناير 07, 2010 4:54 pm

مشكور جدآ يامحمد على الكلام الجميل ده

تسلم

http://www.lionsegy.com

كلمات اغانى يارب تعجبكم

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1